МӘСЕЛЕЛЕРДІҢ МИССИЯСЫ

Миссия, мақсаттар мен міндеттер
Қазақ спорт және туризм академиясы

Академия миссиясы:
жоғары дене шынықтыру саласындағы түрлі бағыттар бойынша мамандарды қоғамдастықтың талап даярлау сапасын, спорт, туризм, қонақ үй және мейрамхана бизнесі, белсенді еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыру және білім берудің халықаралық стандарттарына сай, Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуына ықпал етуге қабілетті қамтамасыз ету.
мақсаты – кәсіби білім деңгейі жоғары мамандарды дайындау Еуразия кеңістігіндегі жетекші мамандандырылған жоғары оқу орындарында бірқатар 2020 енгізу үшін, инновациялық көзқарастар мен ғылыми дағдыларын.
Міндеттері:
– ұлттық және халықаралық стандарттарға сәйкес білім беру қызметтерінің сәйкестігі;
– еліміздің жетекші білім беру, ғылыми және спорт орталығы ретінде Академияның халықаралық имиджін қалыптастыру;
– тиімді, адам ресурстарын басқаруды қамтамасыз ету, қызметкерлердің құзыреттілік деңгейін арттыру, олардың жұмыс нәтижесіне деген қызығушылығын, жалпы әл-ауқатын жақсарту;
– ғылыми жобаларды іске асыру және білікті кадрларды даярлау арқылы Қазақстандағы туризм және қонақжайлылық индустриясының дамуын белсенді түрде алға жылжыту;
– білім беру және әлеуметтік қызметтер көрсетудің жоғары сапасын қамтамасыз ететін заманауи білім беру, ғылыми және спорттық нысандарды және жағдайларды құру.
Қызмет қағидаттары:
– қызметкерлер мен студенттердің заңдарын, заңнамалық және нормативтік актілерін, еңбек және денсаулық сақтауды сақтау;
– қызметкерлердің өз алаңында жұмыс сапасы үшін жауапкершілігінің жоғары деңгейі;
– басқару ісіндегі демократиялық көзқарас, барлық құрылымдық бөлімшелердің алдына қойылған міндеттерді орындау үшін мақсатты қызметі;
– жұмыс сапасын тұрақты бақылау;
– идеялар мен инновацияларды генерациялаушы мамандар командасын құру.
Академияның мақсаты, мақсаты мен міндеттері ұлттық білім беру жүйесінің мақсаттары мен міндеттеріне және Қазақстан Республикасының инновациялық даму тенденцияларына сәйкес келеді. Академия тиімді дене шынықтыру, спорт және туризм саласындағы мемлекеттің стратегиялық мақсаттарына сәйкес кәсіби білімдері мен практикалық дағдыларын жүзеге асыру, бәсекеге қабілетті болу үшін, оны қосу үшін оқыту сапасын жақсарту бойынша іс-шараларды іске асыруға бағытталған.
Қазақ спорт және туризм академиясы дене шынықтыру, спорт және туризм индустриясының түрлі салаларында кадрларды даярлау бойынша Қазақстандағы жалғыз мамандандырылған жоғары оқу орны болып табылады.
Академиясы, жаңа білім беру бағдарламаларын енгізу, білім беру қызметтерінің спектрін білдіреді қолданбалы және іргелі ғылыми зерттеулер жүргізеді, Олимпиада ойындары мен басқа да әлем чемпионаттарында үшін Қазақстан командалардың құрама командаларының дайындау үшін ғылыми-әдістемелік қолдауды жүзеге асырады.
Тарих KazAST, тығыз ұлттық спорт, қалыптастыру және біздің мемлекетіміздің гүлденуі тарихымен байланысты Қазақстанның ең көне оқу орны.

1944 жылдың қараша айында Қазақ дене шынықтыру институты құрылды, ол Қазақстан Республикасы Үкіметінің 28.10.1998 жылғы Жарлығының негізінде. №1091 Қазақ мемлекеттік спорт және туризм академиясына ауыстырылды, ал 2001 жылғы 19 сәуірде, ҚР Үкімет академиясының №526 АҚ «Спорт және туризм академиясы» болып қайта құрылды және сол жылы акционерлердің жалпы жиналысы ол акционерлік қоғам болып қайта құрылды «Қазақ спорт және туризм академиясын».
Академия ұжымы Қазақ дене шынықтыру институтының бай дәстүрлерін сақтап қана қоймай, шығармашылық түрде көбейте алды. Академия сәтті, бүгін, «Дене шынықтыру және спорт» мамандықтары бойынша Қазақстанның жоғары оқу орындары арасында ұлттық рейтингте сөзсіз көшбасшы мемлекет және қоғамдық бақылау кезеңінен өтті «Туризм» және шекараларында тоқталуды ниеті жоқ.
Тұтастай алғанда, Қазастан өзінің қызметі жылдарында көпұлтты Қазақстанның өміріне физикалық мәдениетті кеңінен енгізуді қамтамасыз еткен және қамтамасыз ететін 25 000-нан астам мамандарды дайындады. 40 оқушы КСРО-ның еңбек сіңірген жаттықтырушысы, 510- ҚР еңбек сіңірген жаттықтырушысы болды. Тәуелсіздік жылдарында Академияның ғалымдарын Қазақстанның жоғары оқу орындарына дайындаған 16 ғылым докторы және 86 ғылым кандидаты. Олимпиаданың чемпиондары, 57 медаль жеңіп алды, оның ішінде 29 алтын, университеттің спорттық өміріндегі ерекше жарқын бетті алады. Академияның студенттері – қазақстандық студенттік ұжымның негізін құрайды, оның барысында Универсиадада 24 алтын, 39 күміс және 47 қола медаль жеңіп алынды. Осы және басқа да көптеген спорттық жетістіктерді жаттықтырушылар қамтамасыз етеді, олар көпшілігінде Академия түлектері. Профессор-оқытушылар құрамы ғана емес, әлемдік деңгейдегі спортшыларды дайындауға болады, сонымен қатар толық олардың тұлғалар дамыту дене шынықтыру, спорт және туризм бай мүмкіндіктерін жүзеге асыру және халықтың денсаулығын нығайту үшін мамандар даярлайды.

1998 жылдан бастап 2009 жылға дейін академиясында мамандығы бойынша Орталық Азия докторлық диссертация кеңесінің ғана жұмыс істеді «дене шынықтыру, спорттық жаттығулар, сауықтыру және бейімдеу дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі». Академияда «Дене шынықтыру және спорт», «Туризм» мамандықтары бойынша республикалық оқу-әдістемелік кеңестер бар.
2013 жылы Академия Болон конвенциясына қол қою арқылы Болон процесінің толыққанды мүшесі болды. 2012 жылы Академия мемлекеттік аттестациядан табысты өтті, ал 2013 жылы мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу құқығына аккредиттеу (сертификат қоса беріледі).
2013 жылы «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы бойынша бітірушілер 72,9 балл жинап, білім жетістіктерінің сыртқы бағалауына (VOUD) білімнің мемлекеттік бақылауының жаңа формасын табысты өтті.
Қазақстанның лайықты білім алуға және спорттық мансабын сәтті жалғастырғысы келетін спорттық жастардың көпшілігінде, мысалы, келесі факт бойынша дәлелденген KazTEST-ды таңдап алыңыз. 2013 жылы, 28 жоғары оқу орындары қатысты жалпы конкурс, мамандығы «Дене шынықтыру және спорт» бөлген 730 gosgrantov шығып, ізденушілер академиясы 562 грант (73%) жеңіске жетті.
2013/14 оқу жылында Академия 2430 адамды оқытады, оның ішінде 1250 мемлекеттік қызметкер, 1127 адам келісімшарт бойынша жұмыс істейді. ал Академияның гранты бойынша – 53 адам. Оқып жатқан студенттер арасында 7 еңбек сіңірген спорт шебері, 73 халықаралық дәрежедегі спорт шебері және 310 спорт шебері бар.
2009 жылы, Академияның бастамасы бойынша құрылды және заңды Алматы, Халықаралық оның мүшелері 53 жетекші спорттық университет әлем елдері болып табылады дене шынықтыру және спорт университеттері қауымдастығының, және оның президенті штаб тіркелген – KazAST Зәкәриянов К.К. бірінші басшысы Қауымдастықтың қызметі аясында Академия білім беру, ғылым, спорт және туризм саласындағы ынтымақтастық туралы шетелдік жоғары оқу орындарымен 27 келісім жасасты.
2004, 2009 және 2014 жылдары Академия негізінде спорт ғылымдарының ең ірі форумдарының бірі – «Олимпиадалық спорт және спорт барлығы үшін» атты Халықаралық ғылыми конгресс өткізіледі. Осының барлығы ҚазАСТ-нің әлемдік спорт және ғылыми қоғамдастықтың еңбегін және беделін тану туралы куәландырады.
Қазіргі уақытта Академияның құрамы мен құрамы 3 факультет: «Олимпиадалық спорт», «Кәсіби спорт және спорттық жекпе-жек», «Туризм және сервис»; Кадрларды даярлау, қайта даярлау және біліктілігін арттыру орталығы; 2 ҒЗИ: Спорт институты, Туризм ғылыми-зерттеу институты; Адам ресурстарын басқару бөлімі, бухгалтерлік есеп, маркетинг және халықаралық бағдарламалар; ғылыми-зерттеу және дипломнан кейінгі білім беру бөлімі; оқу-әдістемелік бөлім; кеңсе тіркеу; құрылыс, жобалау және сатып алу бөлімі; ақпараттық-техникалық бөлім; кітапхана; Заң бөлімі; Олимпиадалық және спорттық даңқ мұражайы, медициналық пункт, қоғамдық тамақтану пункттері және т.б.

миссиясын іске асыру үшін, мақсаттары мен міндеттері KazAST сыртқы ортадағы өзгерістер мен ресурстарды пайдалану (қолдану) тиімділігін арттыру қажеттілігіне негізделген қарқынды дамып келеді, өз ұйымдық құрылымын, жасайды.
«Ғылым туралы» 2011-2020 жылдарға арналған Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасы айқындалғандай білім беруді дамытудың басымдықтары, заң, Н.А. Мемлекет басшысының Жолдауы Назарбаев «… Қазақстан дейін 30% бұқаралық спортқа тартылуы керек» 2011-2013 жылдарға ағымдағы басқару құрылымы қайта қарау негіз болды.
Академияның ішкі қызметін басқарады академиясының ректоры кейінгі, құрылыс, жобалау, сатып алу, ғимараттар мен құрылыстардың техникалық қызмет көрсету жұмысын қадағалайды вице-президенті, жаңа міндеттерін анықтайды. Академияның, маркетингтің және халықаралық бағдарламалардың дамуына бағытталған проректор қызметін атқарады. гимнастика, шаңғы жарысы, футбол, волейбол, баскетбол, ауыр атлетика: дарынды балаларға арналған олимпиада чемпиондары академиясының KazAST ашық 6 атынан болашақ студенттер үшін әлеуеті құру, жастар спортты дамыту үшін. Факультеттер тіркеу офис, Ақпараттық технологиялар орталығы құрылады, fakultetpovysheniya біліктілігі қайта даярлау және біліктілігін арттыру, оқыту орталығына айналады.
Академияның білім беру қызметі ҚР Спорт академиясының және Қазақстан Республикасы Білім беру Туризм (Алматы) бақылау комитетінің Білім және ғылым министрлігі мен Ғылым берген мемлекеттік лицензия сериясы АБ саны 0137383 білім беру қызметін жүргізу үшін жылдың 27.05.2010 жылғы сәйкес жүзеге асырылады жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру саласы және бакалавриат, магистратура және докторантураға арналған лицензия.
Өз қызметін жүзеге асыру барысында Академия келесі негізгі құқықтық, құқықтық және жергілікті құжаттарды басшылыққа алады:
– «Спорт және туризм академиясы» АҚ-ның Жарғысына, 31.05.2012 Акционерлердің жалпы жиналысының бекіткен;.
– Мемлекеттік еңбек инспекциясының атындағы КМУ «бөлімінің бекіткен басқару және еңбек арасындағы ұжымдық шарт, және Алматы» көші-қон 06.03.2014g 31-Al №;.
– Ғылыми кеңестің 2013 жылғы 27 желтоқсанда бекіткен ішкі ережелері. №4;
– (31.05.2013g санының 11. Ғылыми кеңесінің шешімімен бекітілген) 2013-2014 оқу жылында операция KazAST ережелері мен режимдері;
– Ғылыми кеңестің ережелері мен ректораты, ұйымдық құрылымға сәйкес университеттің білім беру және қызмет көрсету бөлімдерінің ережелері;
– орындаушылардың лауазымдық сипаттамалары;
– басқа да нормативтік-әкімшілік құжаттама (реттелетін рәсімдер, академия стандарттары, әдістемелік нұсқаулар, жұмыс нұсқаулары және т.б.).
АҚ Президентінің бұйрықтары және алқалы органдарға (ректорат, Ғылыми кеңес, білім беру кеңесі) ректоры KazAST шешімдері, қызметпен бағыттары, құжаттар: академиясының басқару қызметінің әр түрлі бағыттары (оқу, әдістемелік, ғылыми және білім беру), мынадай нормативтік құжаттар саласындағы Кадрлар (персоналға, оның ішінде студенттерге, магистранттарға), жоспарланған, аналитикалық, есеп беру, қаржылық және бухгалтерлік құжаттар.

қызмет KazAST реттейтін нормативтік фондық және ұйымдық-әкімшілік құжаттама, Қазақстан Республикасы мен университеттің Жарғысында қолданыстағы заңнамаға сәйкес, үнемі академиясының мақсаттары мен міндеттеріне, ҚР БҒМ талаптарына сәйкес, жетілдірілуде.
құжаттарды ұйымдастырылған KazAST барлық бөлімшелерінде, бекітілген және істер номенклатурасын мемлекеттік мұрағаты келісілген, сіз электрондық құжат айналымы көшу бойынша жұмыс істеуде құжаттардың сақталуын және мұрағаттау қамтамасыз етті. отандық ақпараттық-білім беру порталы желісінде тікелей пошта және бюллетень бортында арқылы электрондық асырылады ақпаратпен Операциялық таныстыруға суретшілер.
Миссиясы, стратегия, негізгі басымдықтары, саясат академиясы білім беру қызметтерін, ТМД және шетелдік әріптестермен халықаралық интеграция, қоғамның талап мамандарды даярлау, жоғары адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру, еліміздің лайықты азаматтары білім нарығында көшбасшылық шебін сақтап қалуға бағытталған.
Бастапқыда, қорлар миссиясы, мақсаттары мен міндеттері 2006-2010 жылдарға арналған KazAST Даму стратегиясында төселді. 8.07.2006g Ғылыми Кеңесі отырысында қабылданған.
2010 жылы Қазастан 2010-2014 жылдарға арналған инновациялық даму бағдарламасы әзірленіп, бекітілді. «Сапалы білім беру арқылы әл-ауқат пен материалдық әл-ауқатқа жету жолы». «Ғылым туралы» 2011-2020 жылдарға арналған білім беруді дамыту басымдықтары, oboznachennyev Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасы, Заң, оқу процесіне енгізу нарықтық KazAST білім беру қызметтерінің, білім беру қызметтерін дамытуға көшбасшылық шебін сақтап қалуға стратегиясы миссиясының жаңа нұсқасын жасау негізі болды инновациялық және ақпараттық технологиялар. барлық құрылымдық бөлімшелерінде миссиясының талқылау әзірленген және 2011-2020 жылдарға арналған Ғылыми кеңестің KazAST дамыту бағдарламасы мақұлданды. (бағдарлама қоса беріледі)
ПОҚ және миссиясының дамыту, келіссөздер және іске асыру студенттер, мақсаттары мен академиясының мақсаттарына қатысуы академиясында өндірілген құжаттардың көпшілігі үшін пайдаланылатын бір схема бойынша өтті. мүмкіндіктері негізделген әкімшілігі, ректорат және академиялық университеті Кеңес, миссияны жүзеге асыруда көшбасшы, мақсаттары мен міндеттері болып табылады және ұмтылатын, қызметкерлер қолдау материалдық және өзге де ресурстарды қамтамасыз ету. Университет қызметкерлері, өз салаларында құзыретті сарапшылар ретінде, университет, ол лайық тану алды қамтамасыз ету мақсатында күш, мінсіз суретті болды және білім беру қызметтерін және ғылыми өнімдерінің ішкі және сыртқы нарықтарда жетекші орынға ие болды.
KazAST білім беру қызметтерінің нақты және әлеуетті жұмыс берушілер мен тұтынушылардың назар аударады. басқару бастаған университет қызметкерлері жұмыс берушілер мен potrebitelyamiobrazovatelnyh қызметтерімен байланыс көпдеңгейлі жүйесі арқылы нарықтың қажеттіліктерін қарастырады, қазіргі уақытта, сондай-ақ ұзақ мерзімді талаптар бар түсінеміз. корпоративтік мәдениетті шеңберінде әкімшілігі стратегиялық мақсаттар қабылдау және қол жеткізу үдерісіне қатысатын болады, қызметкерлер мен студенттер мүмкіндік беретін, барлық мүдделі тараптардың тепе-теңдік бағытталған.
Жалпы, факультеті тарту, қызметкерлер мен миссиясы, оның ішінде құралдарының, әзірлеу және жүзеге асыру, студенттердің жылы стратегиясы іс-шаралар ұжымдық пакеті құрылған қарастырылған.
ППС қатысу, студенттер, қызметкерлер процесі, 1 схема көрсетілген.

Миссиялардың, мақсаттар мен міндеттердің дамуына профессор-оқытушылар құрамының, студенттер мен қызметкерлердің қатысу процесі:

  • Миссия әзірлеушілерінің тобын құру, мақсаттар мен міндеттер
  • Кафедралардың, деканаттардың, құрылымдық бөлімшелердің, студенттік белсенділердің кездесулерінде миссия, мақсаттар мен міндеттерді талқылау
  • Ең тәжірибелі мамандардың құжатты сараптауы, түзету
  • Ғылыми кеңесте миссияны, мақсаттары мен міндеттерін және оларды жүзеге асыру бағдарламасын мақұлдау
  • Факультеттер, кафедралар кеңестерінің жыл сайынғы тапсырмаларын қабылдау
  • Ректордың немесе Президенттің жыл сайынғы мақсаттары мен міндеттерін бекіту

Академияның 2011-2020 жылдарға арналған даму бағдарламасында. дене шынықтыру, спорт және туризм саласындағы жоғары сапалы даярлауды қамтамасыз және Қазақстан Республикасы мен халықаралық қоғамдастықтағы элиталық университет болу, білім беру, ғылыми, білім беру және әлеуметтік процестерге жаңа тұжырымдамалық тәсілдер жүзеге асыру – басты мақсат анықталады.
2020 жылға қарай Академия мемлекетінің көзқарасы:
Әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциялау; еңбек нарығының қажеттілігіне бағдарлау; білім берудің барлық деңгейлерінде жаңа білім беру бағдарламаларын жетілдіру және дамыту; инновациялық білім беру технологиясының кең ауқымын қолдану; ғылымның, білімнің және практиканың интеграциясы; оқу үдерісінің сапасын тиімді басқару. Білім және ғылым жоғары сапалы, ғылыми және ғылыми-педагог кадрларды даярлау, ұлттық спорт жаттықтырушылары, туризм менеджменті, бұқаралық дене шынықтыру практикасында ғылыми әзірлемелерді енгізу, спорт және туризм академиясында имиджін, оның қаржылық тұрақтылығына, сондай-ақ тұтас ерік ретінде ғана емес, айтарлықтай үлес қосатын болады ел экономикасының дамуына, халықтың әлеуметтік әл-ауқатына және әлемдік спорт аренасында Қазақстанның халықаралық беделіне жәрдемдесу.
«Қазастты» дамыту бағдарламасын жүзеге асыру екі кезеңде жүзеге асырылады:
Бірінші кезең – 2011-2015 жылдар. Бұл кезеңде, материалдық-техникалық және спорт нысандарын одан әрі дамыту, жаңа білім беру бағдарламаларын құру, жаңа мамандықтар, кәсіптер ашу, басым бағыттарын, инновациялық білім беру технологияларын кең ауқымды іске асыруды, білім берудің барлық деңгейлерінде озық стандарттарын енгізу, шетелдік жоғары оқу орындарында оқытушылардың біліктілігін арттыруға жаңа бағыттар бойынша.
Нысаналы индикаторлар.
Академияның Инновациялық дамудың бекітілген бағдарламасына сәйкес төмендегілер жүзеге асырылады:
– туристік ұйымдардың, қонақ үй және мейрамхана бизнесі жұмыс берушілер, спорттық федерациялар, басшыларымен тығыз екі жақты қарым-қатынас орнату, еңбек нарығын зерттеу мақсатында, кәсіби тәжірибесін қажеттіліктерін штат кестесі, (2011 жылғы) бітірушілердің жұмысқа орналасу қамтамасыз
– ұлттық спортта жаңа мамандықтар ашу (2011 ж.);
– «Дене шынықтыру және спорт», «Туризм» саласындағы жаңа және талап етілетін білім беру бағдарламаларын әзірлеу (2013 ж.);
– Болон декларациясына қол қою (2013 ж.);
– автоматтандырылған басқару жүйесін өндіру үдерісіне енгізу (2014 жылға қарай);
– базалық білімді анықтайтын қазақ және орыс тілдеріндегі барлық пәндер бойынша оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдарды (соның ішінде электронды БАҚ) жариялау;
– оған пән (2015) бойынша ең үздік (ТМД ЖОО) оқулық байыту мамандығы «Дене тәрбиесі және спорт» электрондық кітапхана құру;
– халықаралық стандарттарға сәйкес тәуелсіз ұлттық институционалдық аккредитациядан өту (2013-2014 жж.);
– еуропалық несие беру жүйесінің (ЭСТК) түрі бойынша кредиттік технологияға кредит беру жүйесін енгізу (2013);
– корпоративтік басқару принциптерін енгізу (2015 ж.);
– импакт-факторы жоғары ғылыми журналдарда жариялау (2015 ж. – жалпы санының 1% -ы);
– медициналық, биологиялық және психологиялық-педагогикалық бағыт бойынша ведомствоаралық ғылыми-зерттеу зертханасын құру (2014 ж.);
– «Олимпиадалық спорт және спорт бәріне арналған» Халықаралық ғылыми конгресін өткізу (2014 ж.);
– залдары ауыр атлетикадан құрылысы іске асыру, бокс, семсерлесу, фитнес залы, теннис корттары, волейбол соттар, футбол алаңы, спорт кешені, жаттығу залы, шаңғы базасы бойынша роликті шаңғы трассалары (2011-2015 жж.).

Екінші кезеңде (2016-2020 жж.) Академияның материалдық инфрақұрылымын одан әрі жаңғыртуға басымдық беріледі. Алғашқы кезеңде алынған нәтижелерді кеңінен жүзеге асыру үшін шаралар қабылдау. Негізгі назар өз елінің мүдделерін айқын назар аудара отырып, жеке тұлғаның өзін-өзі жетілдіру үшін ұмтылатын, бәсекеге қабілетті ортаға бейімделу дәрежесі жоғары мамандар, түлектердің оқуға әлеуметтік белсенді қалыптастыру төленетін болады.
Негізгі міндеттер:
1. Халықаралық ынтымақтастықты нығайту;
– докторлық оқыту бағдарламасы PhD, тағылымдамалар, кәсіби практика, dvuhdiplomnoe білім аясында шетелдік жетекші университеттері әріптестік кеңейту;
– танымал агенттіктердің халықаралық мамандандырылған аккредиттеуден өтуі (2019 жылға қарай);
– Қазақстанда қысқы Дүниежүзілік Универсиаданы өткізу (2017 немесе 2019) құқығына қол жеткізу. Ең күшті студенттік спорт командаларының санын енгізіңіз.
2. Мамандардың еңбек нарығының мұқтаждықтарына өзектілігі
– оқу үрдісінің кезеңдерінде жұмыс берушілердің қатысуын қамтамасыз ету;
– дене шынықтыру, спорт және туризм саласындағы мамандарды еңбек нарығының мониторинг жүйесін белсендіру;
– жұмыс берушілермен білім беру бағдарламаларын үйлестіру жүйесін құру;
– түлектердің мансаптық динамикасын бақылау.
3. Білім сапасын арттыру, жаңа білім беру бағдарламаларын, кадрлық саясатты дамыту.
– білім беру қызметтерінің бүкіл кешенін сапасын қамтамасыз ету үшін негіз ретінде, профессор-оқытушылар құрамының дайындық деңгейін көтеру үшін, жоғары сапалы оқытуды қамтамасыз ету;
– жетекші ғалымдарды, шетел университеттерінің мамандарын сабақтар, мастер-кластар, семинарлар, лекциялар өткізуді шақыруға;
– Қоғам талап ететін жаңа мамандықтар бойынша кадрларды даярлауды жүзеге асыру;
– қосымша кәсіби білім беру үшін ұсынылатын бағдарламалар тізбесін кеңейту;
– Академияның әр қызметкерінің және бөлімінің жұмысының кәсіби қызметінің сапасын бағалау жүйесін әзірлеу және енгізу;
– мұғалімдердің жұмысын ынталандыру үшін дифференциалды тәсілді енгізу. белсенді жаңа ақпараттық технологияларды құру және іске асыруға қатысады жоғары кәсіби мұғалімдер үшін 1,75 есе жалақыға қосымша қамтамасыз 2015godu.
4. Білім беру, әлеуметтік және спорттық-бұқаралық жұмыстарды жетілдіру.
– әлеуметтік, ғылыми, мәдени, бұқаралық ақпарат құралдары, демалыс іс-шараларына қатысу, түрлі мүдделі топтардың арқылы студенттердің көшбасшылық әлеуетін дамыту;
– ЖОО аралық, аралық және халықаралық жарыстардың ұйымдастырылуы;
– еңбек ардагерлеріне әлеуметтік қолдау көрсету және жәрдемақы қамтамасыз ету деңгейін арттыруға бағытталған іс-шаралар, жас оқытушылар, аз қамтылған отбасылардан шыққан студенттер;
Талғар мен Қапшағай аудандарындағы қала сыртындағы спорттық-сауықтыру кешендерінің құрылысын аяқтайды, демалыс және мереке күндері студенттер мен қызметкерлердің толық демалуын қамтамасыз етеді.
5. Қаржы жүйесін басқару.
Тұрақты бюджетті қалыптастыру және білім беру сапасын арттыру және жалпы әл-ауқатқа байланысты міндеттерді орындау үшін қаржыландыру көздерін кеңейту:
– көрсетілетін қызметтердің сапасын, мамандарды даярлау деңгейін көтеру, білім беру қызметтерінің түрлерін кеңейту;
– жаңа мамандықтар мен мамандандырудың ашылуы;
– спорттық және туристік қызмет көрсету саласының кеңеюі;
– қаржыландыру көздерін кеңейту – инвестицияларды тарту (спорт ғимараттарын салу, кадрларды мақсатты оқыту, жаттықтырушы кадрларын қайта дайындау және т.б.);
– Академияның қаржылық тұрақтылығына тұрақты мониторинг жүргізу:
– қызметкерлерге еңбекақы төлеу жүйесін, оның ішінде материалдық ынталандыру жүйесін жетілдіру;
– ақылы қызметтер түрлерінен алынған базалық кірісті ұлғайту жөніндегі шараларды іске асыру;
– қаржы ресурстарын тиімді және үнемді пайдалану шығындарын оңтайландыру (жоспарлау, шығындарды бақылау, талдау және т.б.)
6. Материалдық базаны дамыту.

– білім беру, спорт алаңдарын белгіленген нормативтік талаптарға толық сәйкестігі, өнімді жұмыс үшін қажетті жағдайларды қамтамасыз ету;
2018 жылға қарай ҚазТЭШ спорт ғимараттарын салу және реконструкциялаудың Бас жоспарына сәйкес барлық спорт нысандарының құрылысын аяқтау.
Академияның қызметін жетілдіру және тиімділігі үшін түрлі салаларда тұрақты мониторинг жүргізіледі. Мониторинг, студенттер, ғылыми-зерттеу қызметін және оның тиімділігі, логистикалық, кітапханалық және ақпараттық ресурстарды жеке даму шарттарын тиімділігін оқыту, МЖӘ қызметі, жоспарлау тиімділігін бағыттар бойынша жүзеге асырылады.
Жыл сайынғы жаңартулары, Академия (материалдық, ақпараттық және әлеуметтік-мәдени базасын) қызметінің барлық бағыттары бойынша академиясына жабдықтау және байыта сапасын жақсарту дамуын көрсетеді, ол университетте оқуды ұйымдастыру үшін тиісті талаптар, студенттер жоғары оқу қызметтерді алуға мүмкіндік береді. Академияның Ғылыми кеңесінде студенттердің сұрақ-жауаптарын талдау жүргізіледі. Қабылданған шешімдер студенттердің білім сапасын арттыруға бағытталған.
Кез келген мекеменің бәсекеге қабілеттілігі көбінесе оқу процесінің сапасы немесе қазіргі заманғы идеяларға сәйкес – білім беру қызметтерінің сапасы бойынша анықталады. 2010 жылдан бастап академиясы жетекші орын алады саласындағы жоғары оқу орындарының ұлттық рейтингте қазіргі уақытқа дейін – Академия жұмысына және білім сапасын арттыру динамикасын тиімділігін, барлық бағыттар бойынша Академияның ашықтығы TDMA қорытындысы (72,9 ұпай. 7 қараша 2013) анықталды.
Академия басым бағыттардың бірі ретінде тұтынушылардың талаптарын анықтау және қанағаттандыру процесін жүзеге асырады.
Көшбасшылық Академиясы, клиенттерге қатысты процестердің жұмыс істеуін қамтамасыз етеді орта мектептер мен арнайы спорт мектептерінің спорт мектебінің оқушылары арасында мансабын жүргізеді, спорт мектебі, жоғары мектептер, колледждер, ұйымдардың (жұмыс беруші) өзара тиімді қарым-қатынас орнатты, түлектердің хост, кері байланыс (жұмыспен қамту туралы ақпаратты жинайды ) кейінгі талдау үшін тұтынушылар – талапкерлер, студенттер мен олардың ата-аналары, МЖӘ және ұйым талаптары лы мыз. Талаптарды талдау және клиенттердің қанағаттану деңгейі білім беру қызметтерінің сапасы мен инновациялық технологиялар мен оқыту әдістерін енгізудің жаңа көрсеткіштерін қамтиды.
11 қараша 2009 құрылған Қамқоршылар кеңесі, материалды жақсарту жұмысына қатысушы, студенттерді оқыту мен білім беру сапасын арттыру үшін университет ықпал етеді және университеттің техникалық базасы үкіметтері, мекемелер мен кәсіпорындардың өзара іс-қимыл көмектеседі. Қамқоршылар кеңесі корпоративтік байланыстарды нығайту мен кеңейтуде маңызды рөл атқарады.
Бұл еңбек нарығының өкілдері ретінде тәрбиешінің, сондай-ақ дуалды оқыту студенттерге, эксперименттік жоғары мектеп алаңдарын ашу, ашық күн, академиясында оқыту үшін гранттар мен ынталандыру тұсаукесер және одан ұйымдастыру мемлекеттік және қоғамдық органдармен өзара іс-қимыл түрлі нысандарда көрініс табады.
1.2.7. әлемдік аренада Қазақстан спортшылары табысты, денсаулық сақтау және насихаттау, туристік саланы дамыту басымдықтары тығыз кәсіби кадрларды дайындау байланысты. Қазіргі уақытта, мысалы, дене шынықтыру және спорт индустриясында 39586 штаттық қызметкер жұмыс істейді, олардың 8000-нан астамы дене тәрбиесі саласында жоғары білімге ие емес. Сонымен қатар, 10 000-нан астам қызметкер зейнеткерлікке шығу және зейнеткерлік жасқа ие.
ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің мәліметіне сәйкес, жоспарланған жыл сайынғы сұраныс, Н.А. Нұрсұлтан Назарбаев қазақстандықтардың күнделікті өмірінде дене шынықтыру мен спортты енгізу туралы 1500 адам. Бүгін, барлық жоғары оқу орындарында, осы бейіндегі лицензиясы бар қоспағанда, бұқаралық денсаулық дене тәрбиесі, спорт саласы басшыларының, туризмнің белсенді түрлерінің мамандар үшін кадрлар дайындайды емес. Мұның бәрі еңбек нарығының өткір қажеттілігін анықтайды.
миссиясын іске асыру үшін, мақсаттары мен міндеттері KazAST бассейн, 2 қала спорттық және туристік базалар, 6-yuspetsializirovannymi залдары, қонақ үйлер мен басқа да объектiлердi жүзу, академиялық ғимараттар, 2 стадион, гимнастикалық кешені бар.
Академияның тұрақты қаржы тұрақтылығы материалдық-техникалық базаны нығайту және қызметкерлердің әл-ауқатын арттыру жөніндегі міндеттерді шешуге мүмкіндік береді.
Елдің негізгі ғылыми әлеуеті Академияда, оның ішінде 21 ғылым кандидаты, профессор, 56 ғылым кандидаты, доцент (48,3%).
Университетті дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған бағдарламасына сәйкес, қолда бар ресурстарға негізделген миссия, мақсаттар мен міндеттер, университеттің әлеуеті және нарық талаптарына басымдықтар анықталды:
– жоғары білікті кадрларды даярлау мен оқыту сапасын қамтамасыз ету;
– кадрлар